Descripció Pimec precisa incorporar un/a administratiu/va per donar suport en els diferents programes d'ocupació.
Quines seran les teves responsabilitats? Donar suport a totes les tasques i actuacions del programa respectant els terminis, metodologia i instruccions.
Gestió documental i arxiu de projectes Subvencionats.
Elaboració de BBDD de proveïdors i contactes interns i externs Gestió de comandes i gestió administrativa de factures per garantir la correcta execució del programa.
Coordinació d’agendes, trucades, comunicacions de l’àrea i reunions.
Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició? Es requereix CFGM, CFGS en administració i finances o similar.
Imprescindible domini del Català i el Castellà, parlats i escrits correctament.
Experiència d’un any en el desenvolupament de les funcions anteriorment descrites.
Valorable experiència en programes d’Ocupació o inserció, Mercat de Treball, execució de subvencions, terminis i normativa aplicable a sol·licituds.
Valorable experiència en comunicació i treball amb entitats públiques com el SOC, entre d’altres.
Quins beneficis t'aportarem? Jornada completa: dll-dj.horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida de 17h a 18.30h i div horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida 14h o 15:30.
1 dia teletreball Contracte fix-discontinuo – Data finalització el 21/12/2024 *Com a empresa inclusiva, PIMEC està compromesa amb la diversitat i valora totes les sol·licituds sense discriminació.
Anuncio publicitario
Administratiu-va, Vallès Oriental
Free
Administratiu-va, Vallès Oriental
Spain, Catalonia, Vallès Oriental,
Modificado June 26, 2024
Descripción
Detalles del trabajo
⇐ Trabajo anterior |
Próximo trabajo ⇒ |