Hospital Sant Joan de Déu L'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona és un dels centres europeus més importants en les especialitats de Pediatria, Ginecologia i Obstetrícia.
El centre es caracteritza per l'alta especialització i tecnologia, per ser una referència en assistència, docència i recerca.
El nostre model assistencial compagina la ciència, els avanços tècnics i la humanització, des del respecte a la dignitat de la persona.
Descripció de l'oferta EL PROJECTE A DESENVOLUPAR: Formaràs part del Servei d’Admissions de consultes externes per Admissions.
LES RESPONSABILITATS: Tasques administratives relacionades amb l’admissió de pacients de consulta externa.
Gestió de visites, proves i informes.
Atenció telefònica interna/externa.
Atenció presencial als pacients i les seves famílies.
JORNADA HORARI I CONTRACTE: La jornada a determinar en funció de disponibilitat.
Horari: depenent de la necessitat.
Contracte temporal per a fer suplències.
Requisits EL PERFIL QUE BUSQUEM: Estar en possessió del títol de FP II Administratiu/va, o cicle de grau superior (branca administrativa), o Tècnic/a Superior en Documentació i administració Sanitàries.
Experiència mínima d’un any en les tasques anteriorment descrites.
Nivell alt de català parlat i escrit.
Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nivell d’usuari.
Tenir competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
VALOREM: Nivell d’anglès alt.
Català nivell C.
Coneixements d'altres idiomes.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR: Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.
Esplugues de Llobregat, 14/03/2024
Anuncio publicitario
Administratiu/va Per A Admissions (suplències) Ref. S38-2024, Esplugues De Llobregat
Última actualización 2024-12-13
Caduca 2025-01-13
ID #2135880526
Free
Administratiu/va Per A Admissions (suplències) Ref. S38-2024, Esplugues De Llobregat
Spain, Barcelona, Esplugues de Llobregat,
Modificado April 29, 2024
Descripción
Detalles del trabajo
⇐ Trabajo anterior |
Próximo trabajo ⇒ |